יחמוביץ' תוקפת: "נתניהו השתלט על זמני השידור בצורה מופרזת"

    אסתי פלד No Comments on יחמוביץ' תוקפת: "נתניהו השתלט על זמני השידור בצורה מופרזת"

    ח"כ שלי יחמוביץ' (העבודה) התראיינה ל'מהדורה המרכזית' | הרכבת הממשלה: "הערבים לא ימליצו על גנץ לנשיא אחרי שהתפאר שהרג ערבים" | גוש חוסם: "דוחה על הסף את הניסון להפוך למוקצה מחמת מיאוס את הציבור הערבי" | האזינו

    צילום: פלאש 90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ שלי יחמוביץ' (העבודה) התראיינה היום (שני) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן על ההחלטה שלא לשדר את נאום נתניהו, "החלטה סבירה". הרכבת הקואליציה: "הסיוכי שנרכיב ממשלה לא קיים". גוש חוסם עם ערבים: "הערבים לא יתמכו בגנץ שמתפאר בהרג ערבים".

    על ההחלטה לא לשדר את נאום נתניהו: "החלטה סבירה של יו"ר ועדת הבחירות ואני מאמינה שבהיא תחול על כלל הצדדים הפוליטיים. נתניהו השתלט יותר מידי על השידורים, והוא כמעט אילץ אותם לשדר, אבל ועדת הבחירות לשמחתי מנותקת משיקולים פוליטיים ושיקולי רייטיניג, לכן ההחלטה להשהות את השידור היא נכונה בעיניי".

    הרכבת הקואליציה: "הסיכוי שאנחנו נרכיב ממשלה לא קיים, צריך להיות מציאותי ולא לדבר בראוותנות ודברי שחץ. מי שמאמין בערכים שלנו, שזה חברתי וציונות ופיתרון מדיני, המשחק הפוליטי הוא בים גושים ולא בין מפלגות".

    גוש חוסם עם הערבים: "אני דוחה על הסף את הניסון להפוך למוקצה מחמת מיאוס את הציבור הערבי, יש להם זכות לבחור וזכות להיבחר. גם המפלגות החרדיות הם לא ציוניות. הערבים לא ימליצו על גנץ שהתפאר בהרג ערבים, לכן ההמלצה שלהם היא לא קיימת. הניסיון לפסול אותם, לא נגמר בערבים זה נמשך לשמאל, וזה נמשך לעוד מקומות. אני לא מטילה ווטו על חרדים. נהפוך הוא יש לי הרבה דברים במשותף עם חרדים. אבל דה-ליגיטימציה יכול לפגוע בכולם, גם במפכ"ל חובש כיפה".

    האזינו לראיון המלא:

    צילום: פלאש 90

     



    0 תגובות